ПЛАН
заходів щодо профілактики булінгу
2019/2020 навчальний рік
№ п/п | Назва заходу | Цільова аудиторія | Термін виконання | Відповідальний |
Інформаційно-профілактичні заходи | ||||
1 | Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільній батьківській конференції | Батьки здобувачів освіти | Вересень | Завідувач філії Лозенко Т.С. |
2 | Нарада класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі » | Класні керівники | Жовтень | Заступник завідувача з НВР Довженко Л.В. |
3 | Розробка пам’ятки «Маркери булінгу» | Педагогіч- ний колектив | Жовтень | Заступник завідувача з НВР Довженко Л.В. |
4 | Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» | 2-9 Дошкільна група | Упродовж року | Практичний психолог, вихователі |
5 | Контроль стану попередження випадків булінгу | Нарада при директорі | Квітень | Директор Трощенкова Л.М. Завідувач філії Лозенко Т.С. |
6 | Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу» | Педагогічний колектив | Березень | Практичний психолог |
7 | Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню | Педагогічний колектив | Упродовж року | Заступник завідувача з НВР Довженко Л.В. |
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти | ||||
1 | Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків | 1-4 | Упродовж року | Класні керівники |
2 | Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять | 2-9 Дошкільна група
| Упродовж року | Класні керівники, вихователі |
3 | Робота відеозалу . Перегляд кінострічок відповідної спрямованості | 5 – 9 | Упродовж року | Практичний психолог |
4 | Засідання дискусійного клубу старшокласників «Як довіряти й бути вдячним» | 9 | Січень | Куліда О.М. |
5 | Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творі, на уроках історії | 2-9 Дошкільна група
| Упродовж року | Класоводи, учителі літератури, історії, вихователі |
6 | Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу» | 2-9 | 10-14 грудня | Класні керівники, Домбровський В.Н. практичний психолог |
7 | Проведення заходів в рамках тематичного тижня «Тиждень дитячих мрій та добрих справ» | 2-9 Дошкільна група
| 17-21 грудня | Класні керівники, учителі-предметники, вихователі |
Психологічний супровід | ||||
Діагностичний етап | ||||
1 | – Спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти; – опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; - діагностика мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів; – дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах; | Усі категорії учасників освітнього процесу | Упродовж року (За потребою) | Класні керівники, практичний психолог |
2 | Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах |
| Вересень | Практичний психолог
|
3 | Діагностика стану психологічного клімату класу, дитячого колективу | 2-9 Дошкільна група | Упродовж року | Практичний психолог вихователі |
4 | Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час | 2-9
| Упродовж року | Практичний психолог |
5 | Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу | 2-9 | Упродовж року | Практичний психолог |
6 | Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу | 2-9 Дошкільна група
| Упродовж року | Практичний психолог вихователі |
Робота з батьками | ||||
1 | Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в дитячому колективі» | 2-9 Дошкільна група | Упродовж року | Класні керівники вихователі |
2 | Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини | 2-9 Дошкільна група | Упродовж року | Практичний психолог вихователі |
3 | Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті» | За запитом | Січень – Лютий | Практичний психолог
|
4 | Інформаційна робота через інтернет-сторінки |
| Упродовж року | Заступник завідувача з НВР Довженко Л.В. |